Waarom slimme verzekeringsmakelaars case studies gebruiken

 

Wat is effectiever?

A. Onze webontwikkelingsdiensten zullen uw online aanwezigheid optimaliseren, meer omzet genereren en uw bedrijfsresultaat verbeteren.

B. Na het gebruik van InsuranceCopywriting.com hebben we binnen 60 dagen na de lancering van onze nieuwe website twee nieuwe grote klanten binnengehaald. Nu liggen we op schema om ons verkoopdoel met 10 procent te overtreffen!

Voorbeeld B, natuurlijk! Het is altijd effectiever om te horen over echte mensen met echt succes. Daarom zijn case studies – ook wel succesverhalen van klanten genoemd – een van de beste manieren om uw verzekeringsdiensten te promoten. Ze zijn vaak overtuigender dan brochures en traditionele verkooponderpanden.

Verhalen creëren verbindingen. Ze vormen een rode draad en stellen ons in staat om meer te leren over producten of diensten of ervaringen van anderen. Een case study is een unieke manier om te vertellen hoe u problemen voor uw klanten oplost. Begin met het koppelen van uw verzekeringskandidaat aan een herkenbaar probleem; presenteer de oplossing en sluit af met een happy end. Doe het goed en uw verhaal wordt het stuk waar ze jarenlang aan vasthouden, deel het uit aan collega’s en geef het aan vrienden met een oprecht keurmerk.

Een goede casestudy zal dat doen:

Bouw uw merk
Verhoog uw geloofwaardigheid
Het vertrouwen van de klant verbeteren
Verkoop meer verzekeringen!
Case studies zijn veelzijdig omdat ze op zoveel manieren kunnen worden gebruikt en hergebruikt – ze kunnen worden omgezet in advertenties, gepubliceerde artikelen, verkoopsheets, beursgiften, presentaties en nog veel meer. Mensen kunnen het niet laten om ze te lezen – ze willen graag weten wat er voor anderen in hun branche werkt. En terwijl uw publiek leest, groeit uw naamsbekendheid, stijgt uw geloofwaardigheid en wordt de weg geplaveid voor verkoopsucces – en dat alles zonder de natuurlijke weerstand en scepsis die de traditionele verkoopmethoden oproepen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *